Nostalgiczny styl, kolorowa i wyrazista estetyka lat 90., idea globalizacji i jedności – oto główne motywy, które były inspiracją do powstania kolekcji wiosna-lato 2020.

Zaproponowane w niej ubrania z denimu wyróżnia autentyczność i luksus. Pojawi się szeroka paleta kolorów, także tych ciemniejszych jak niebeski czy pomarańczowy, oraz lżejsze tkaniny w sam raz na wczesną wiosnę. W kolekcji męskiej na uwagę zasługuje model Larston czy Greensboro,  oraz kurtka z kożuchem, która pozostaje w lekko rockowym stylu.

Na scenę powracają również ciemne kolory, ale towarzyszą im jasne odcienie nawiązujące do modnych w latach 90. dżinsów z efektem odbarwienia.

Początki marki Wrangler sięgają roku 1904, kiedy to rozpoczęła swoją działalność od produkcji odzieży roboczej. W roku 1947 zajęła się odzieżą westernową dla kowbojów. Przez kolejne dwie dekady rewolucja kulturowa zmieniała świat, a Wrangler nie pozostał obojętny wobec tych zmian.

Wytrzymałe ubrania robocze zaprojektowane początkowo do ciężkiej pracy szybko stały się ulubionym ubiorem walczącej młodzieży. Przez długie lata swojej historii – od jeźdźców rodeo i ranczerów do buntowników i gwiazd rocka ¬– Wrangler jest twórcą niepowtarzalnego amerykańskiego stylu.